Καταστήματα μόδας: Τους… πάει η ξύλινη διακόσμηση!

Τα καταστήματα γυναικείας και αντρικής μόδας που σέβονται το όνομά τους και που συνήθως είναι εξοπλισμένα με ανοξείδωτα συστήματα αλουμινίου, συχνά είναι επιπλωμένα με ράφια και βιτρίνες που οι διακοσμητικές τους επιφάνειες εκπέμπουν την αισθητική του ξύλου, καθώς είναι επενδεδυμένες με ντεκόρ σε δρυ, κερασιά, δεσποτάκι, καρυδιά κτλ.

Πέραν του ότι η ξύλινη διακόσμηση δημιουργεί πολυτελή ατμόσφαιρα και αισθήματα φιλικότητας, υπάρχει κι ένας άλλος σοβαρός λόγος που επιλέγεται από τους καταστηματάρχες η διακόσμηση με βάση το ξύλο.

Σύμφωνα με μελέτη πάνω στο θέμα της ψυχολογίας των πελατών, η ξύλινη διακόσμηση ενός καταστήματος δημιουργεί την αίσθηση της αφθονίας.

Το τελευταίο είναι πολύ σημαντικό για τα καταστήματα τύπου τελευταία λέξης της μόδας, γιατί αντικειμενικά δεν μπορούν να έχουν το στόκ που θα ήθελαν κι από το άλλο μέρος οι πελάτες πρέπει να αισθάνονται ότι όλα τα είδη είναι διαθέσιμα, άσχετα με το τι υπάρχει στην αποθήκη.

Ένα άλλο βασικό χαρακτηριστικό της διακόσμησης και του εξοπλισμού των καταστημάτων αυτών είναι η ευελιξία τους.
Όλα τα είδη – ράφια, ντουλάπια, βιτρίνες – πρέπει να είναι αρθρωτά (modular), για να συναρμολογούνται εύκολα σαν παιχνιδάκι, ώστε οι καταστηματάρχες να έχουν τη δυνατότητα να αλλάζουν την τοποθέτησή τους, ανάλογα με την εποχική ζήτηση και τις ανάγκες των απογραφών.
Και τελευταίο, όλα αυτά τα συστήματα πρέπει να είναι οικονομικώς προσιτά για τους καταστηματάρχες.